Re: Linux on my PC ?

Gunay Arslan (arslan@ds5500.cc.boun.edu.tr)
Mon, 25 Apr 1994 12:53:16 -0400 (EDT)

On Sun, 24 Apr 1994 trn01k@bilkent.edu.tr wrote:
> Degerli Arkadaslar,
> Linux konusunda sizlerden yardim alabilecegim soylenmis idi. Kisitli
> bilgimden anladigim kadari ile Linux Freeware veya Shareware ama
> guvenilir, kapsamli ve hizla gelistirilen bir UNIX benzeri isletim

Degerli arkadasim ,

Linux, PC ler icin gelistirilmis ve Unix'in hemen hemen herturlu
ozelligini tasiyan bir isletim systemi .Elinizdeki bilgisayar Linux icin
ideal dir ,tabii ekstadan bazi programlar almaya baslayinca belki yeni
bir hard disk te almayi dusunebilirsiniz,ama baslangic icin cok iyi .
Size tavsiye edecegim Linux -slackware distribution'u cunku o en fazla
tutulan ve cok kisa surede cikan hatalari duzeltilen Linux paketidir.Bu
arada salackware ile calisan oldukca fazla gruplar var -ODTU de compclup
-bilkente (tam bilmiyorum hangi clup bununla ugrasiyor ) -Bogazicinde
BUBIK altinda kurulan Linux grubu (ayrintili bilgi icin
arslan@ds5500.cc.boun.edu.tr ) ,ve bu gruplardan herzaman yardim
isteyebilirsiniz .Paketi arkadaslarin yazdigi gibi ftp.cdrom.com dan
alabilirsiniz ,veya ODTU-compcluptan veya 193.140.196.71 (Bogazici
Bilgisayar MUH. kurulan Linux arch) den alabilirsiniz. En son yer yeni
kuruldugu icin eksiklikleri olabilir ,eger oradan alan arkadaslar var ise
lutfen bana mail atsinlar ki paketi tutmaya gerek olup olmadigini
bilelim,tabii tum tavsiyelerinize acik oldugumuzu da bilmeniz iyi olur.

Herkese iyi calismalar.
Gunay Arslan