[LKD-duyuru] LKD Kurum Bülteni .:. Mayıs 2013

Serdar Dalgic serdar.dalgic at linux.org.tr
5 Mayıs 2014 Pzt 10:23:01 EEST

Merhaba,

Düzenli yayınlamakta olduğumuz Linux ve özgür yazılımlar üzerine
destek, eğitim ve teknoloji hizmeti veren kurumların bu alandaki
çalışmalarını, ürün/hizmet tanıtım ve kampanyalarını anlattıkları
aylık bültenin otuzyedinci sayısı ile karşınızdayız.

Perception Training & Consulting (Istanbul):

Red Hat'in Türkiye'deki tek yetkili eğitim merkezi Perception'ın
açmayı planladığı eğitimleri aşağıda görebilirsiniz.

İlgilenenlerin info at perception.com.tr adresinden bizimle temasa
geçmeleri yeterlidir.

RH124 Red Hat System Administration I - 26 Mayıs
RH134 Red Hat System Administration II - 9 Haziran
RH254 Red Hat System Administration III - 12 Mayıs
RH300 RHCE Rapid Track Course with RHCSA & RHCE Exams - 2 Haziran
EX200 Red Hat Certfied System Administrator Exam - 6 Haziran
EX300 Red Hat Certfied Engineer Exam - 6 Haziran
RH436 Red Hat Enterprise Clustering & Storage Management
RH318 Red Hat Enterprise Virtualization
RH401 Red Hat Enterprise Deployment & Systems Management
RH442 Red Hat Enterprise Performance Tuning - 20 Mayıs
RH242 Red Hat Linux Troubleshooting - 20 Mayıs
RH413 Red Hat Server Hardening

Web Sitesi: http://perception.com.tr

Linux Akademi (Istanbul):

Linux Akademi, *nix sistemler ve açık kaynak kod teknolojiler üzerine
eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermek üzere Mart itibari ile çalışma
hayatına başladı. Bilgi Güvenliği Akademi'sinin bir yan kolu olarak
sektördeki yetişmiş Linux sistem yöneticisi açığını kapamaya yardımcı
olmak üzere RHCE ve LPI içerikli sistem yöneticisi eğitimlerine
ağırlık vermekte olan Linux Akademi, kamu kurumlarına ve özel
şirketlere Açık Kaynak Kodlu anahtar teslim çözümler sunarak stabil ve
toplam sahip olma maliyetleri makul altyapılar oluşturma konusunda
faliyetlerde bulunmaktadır.

Linux Akademi ile ilgili daha detaylı bilgi için
http://www.linuxakademi.com.tr/ adresini kullanabilir ya da
bilgi at linuxakademi.com.tr adresine bir email gönderebilirsiniz.

Web Sitesi: http://www.linuxakademi.com.tr

EkoPC (İstanbul):

EkoPC KDS Kurulumlarına Devam Ediyor

EkoPC'nin tamamen özgür yazılım ürünleri ve güçlü sunucular kullanarak
hazırladığı EkoPC Kurumsal Depolama Sunucusu (KDS) her tür işletmenin
güvenli ve yedeklemeli veri depolama gereksinimine çözüm getiriyor.

Akıllı telefonlar, web tarayıcıları, Linux ve Microsoft Windows
bilgisayarlar dahil her platformdan verilere erişmek ve değişiklik
yapmak mümkün.

Yetkilendirme yapısı sayesinde her kullanıcı sadece kendisine izin
verilmiş dizinler üzerinde işlem yapabiliyor.

Ayrıntılı bilgi için bkz. http://eko.bz/E7I9G7U

Web Sites: http://www.ekopc.com.tr

Her ay http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/ adresindeki
kurumlara bültende yer alıp almayacakları sorulup, yazı göndermeleri
isteniyor. Eğer kurum olarak bültende yer almak istiyorsanız bizimle
irtibata geçip, kurumunuzun "Linux Destek, Teknoloji ve Eğitim
Kurumları" sayfasında[1] yer almasını sağlayabilir, ürün/hizmet
tanıtım ve kampanyalarınız hakkında gelecek ayki bültende yazınızın
yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.

LKD, bu bültende ya da web sayfasında yer almaları için kurumlardan
herhangi bir ücret ya da karşılık talep etmemektedir.

[1] http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/

--
Serdar Dalgıç <serdar.dalgic at linux.org.tr>
Linux Kullanıcıları Derneği