[LKD-duyuru] LKD Kurum Bülteni .:. Ekim 2012

Serdar Dalgic serdar.dalgic at linux.org.tr
4 Eki 2012 Per 16:20:50 EEST

Merhaba,

Düzenli yayınlamakta olduğumuz Linux ve özgür yazılımlar üzerine
destek, eğitim ve teknoloji hizmeti veren kurumların bu alandaki
çalışmalarını, ürün/hizmet tanıtım ve kampanyalarını anlattıkları
aylık bültenin onsekizinci sayısı ile karşınızdayız.

Perception Training & Consulting:

Red Hat'in Türkiye'deki tek yetkili eğitim merkezi Perception'ın
açmayı planladığı eğitimleri aşağıda görebilirsiniz.

İlgilenenlerin  info at perception.com.tr adresinden bizimle temasa
geçmeleri yeterlidir.

RH124 Red Hat System Administration I - 15 Ekim
RH134 Red Hat System Administration II - 30 Ekim
RH254 Red Hat System Administration III - 1 Ekim
RH300 RHCE Rapid Track Course with RHCSA & RHCE Exams - 8 Ekim
RH436 Red Hat Enterprise Clustering & Storage Management
RH318 Red Hat Enterprise Virtualization
RH401 Red Hat Enterprise Deployment & Systems Management - 15 Ekim
RHS333 Red Hat Enterprise Security: Network Services - 17 Aralık

Web Sitesi:  http://perception.com.tr

Mono Bilişim:

Müşterilerimizin Zimbra sürümlerini 8'e güncelledik. Bu vesileyle de
CentOS 5 kullanan müşterilerimizi CentOS 6'ya taşıdık. Kurumsal
e-posta çözümleri için Mono Bilişim ile irtibata geçebilirsiniz.

Web Sitesi:  http://mono.net.tr

Özgür Yazılım A.Ş.:

Gençlerbirliği Spor Kulübü de, yeni web sitesi için Wordpress
altyapısını tercih etti. Çözüm ortağımız Lavamedya ile beraber
oluşturduğumuz yeni siteleri 89 yıllık kulübün tüm tarihini,
branşlarını, takımlarını ve tüm kurum ile ilgili güncel içeriği
taşıyor.

Türkiye'deki operasyonları için Tekir Ticari Otomasyon kullanan Midas
Global Lojistik, Çin'deki yapılanması için de Tekir'i tercih etti.

Özgür Web Teknolojileri Günleri 2012'ye sponsor olduk, sponsor
olmamızın yanı sıra etkinlik programı çerçevesinde ekibimizden 7 kişi
Ruby'den Java'ya, sistem yönetim araçlarından ince istemcilere geniş
bir yelpazedeki 7 başlıkta bilgi ve deneyimlerini paylaşacaklar.

Web Sitesi:  http://ozguryazilim.com.tr/

Her ay http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/ adresindeki
kurumlara bültende yer alıp almayacakları sorulup, yazı göndermeleri
isteniyor. Eğer kurum olarak bültende yer almak istiyorsanız bizimle
irtibata geçip, kurumunuzun "Linux Destek, Teknoloji ve Eğitim
Kurumları" sayfasında[1] yer almasını sağlayabilir, ürün/hizmet
tanıtım ve kampanyalarınız hakkında gelecek ayki bültende yazınızın
yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.

LKD, bu bültende ya da web sayfasında yer almaları için kurumlardan
herhangi bir ücret ya da karşılık talep etmemektedir.

[1] http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/
--
Serdar Dalgıç <serdar.dalgic at linux.org.tr>
Linux Kullanıcıları Derneği