[LKD-duyuru] LKD Kurum Bülteni .:. Aralık 2012

Serdar Dalgic serdar.dalgic at linux.org.tr
7 Ara 2012 Cum 00:14:31 EET

Merhaba,

Düzenli yayınlamakta olduğumuz Linux ve özgür yazılımlar üzerine
destek, eğitim ve teknoloji hizmeti veren kurumların bu alandaki
çalışmalarını, ürün/hizmet tanıtım ve kampanyalarını anlattıkları
aylık bültenin yirminci sayısı ile karşınızdayız.

Mono Bilişim:

Tümleşik İletişim Çözümü olan Elastix IP Santral (IP PBX, Faks, XMPP,
E-posta) giderek yaygınlaşıyor. Academic Hospital'ın santralini ve
çağrı merkezini Elastix IP Santral ile değiştirdik. Academic Hospital
Çağrı Merkezi'ne gelen aramalarda, arayan numara hastane otomasyonunda
yer alıyorsa, telefonda hastanın ismi görünmekte, böylece Çağrı
Merkezi arayanlara ismi ile hitap edebilmektedir. Elastix'in Faks
sunucusu üzerinden 22 adet sanal faks modem ile faks gönderim ve alımı
yapılmaktadır.

Elastix IP Santral'i PlusClouds ile Bulut'ta barındırabilir veya
deneyebilirsiniz:
https://www.plusclouds.com/store/detail/elastix-voip-sip-server

Web sitesi:  http://mono.net.tr

Perception Training & Consulting:

Perception'dan bir ilk daha!

8 Kasım 2012 itibarı ile Perception'ın kurucusu Alpaslan Kaplan,
Türkiye'deki ilk Red Hat Certified Architect ünvanını alan kişi oldu.
Dünyada az sayıda kişide bulunun RHCA sertifikasını elde edebilmek
için 7 adet herbiri uygulamalı olan ve 2 ile 6 saat arası süren
sınavlardan geçmek gerekiyor.

Red Hat'ten Perception'a ödül!

2012 yılı EMEA bölgesindeki 'Directors Award' ödülü Perception'a
verildi. Ödül ilgili firmanın sadece ekonomik anlamda başarılı olması
sebebiyle değil, aynı zamanda pazara ve topluluğa yapılan katkılar,
dürüstlük ve bağlılık gibi sebeplerle veriliyor. Ödül, EMEA bölgesi
Genel Müdürü Werner Knoblich ve Eğitim Direktörü Jens Ziemann
tarafından ilk defa Türkiye'de yapılan EMEA bölgesi eğitim
konferansının ödül yemeğinin düzenlendiği Galata
Kulesi'nde verildi.

Web Sitesi:  http://perception.com.tr

Devinim Yazılım:

1997 yılından beri GNU/Linux ve Açık Kaynak Sistemler üzerine
danışmanlık ve eğitim veren Devinim Yazılım Eğitim Danışmanlık Aralık
ayında başlayacak eğitimlerine ön kayıt almaya başlamıştır.
Ön kayıtlar  http://www.devinim.com.tr/egitim/egtm-basvuru.php
adresinden yapılabilir.
Android Eğitimi 1 Aralık 2012
Temel Linux Eğitimi 1 Aralık 2012
Linux Sistem Yönetimi Eğitimi - I 22 Aralık 2012
DBA Yetiştirme Programı 1 Aralık - 30 Haziran 2012
SQL Eğitimi 15 Aralık 2012
Kabuk Programlama Eğitimi 19 Ocak 2013

Web Sitesi:  http://www.devinim.com.tr

Özgür Yazılım A.Ş.:

Koha ile kütüphaneler için şeffaf ve özel çözümler sunuyoruz.

Kurumunuzun kütüphanesinin ölçeği ne olursa olsun; Koha kütüphanecilik
standartlarına uygun bir biçimde tüm kütüphane işlevlerini karşılıyor,
barkod ve RFID sistemlerinize entegre olabiliyor. Tamamen web
teknolojisi üzerinden çalışan yapısıyla, tüm kurumlara İnternet
üzerinden tarama olanağı sunuyor.

Kütüphanelere sunduğumuz, özel hazırlanmış, sadece Koha'nın
kullanılabileceği ince istemciler ile okurların kütüphane
bilgisayarlarını başka amaçlarla kullanılmasına son veriyor, kütüphane
bilgisayarlarının yeniden kurulum/yapılandırma ihtiyacını tamamen
ortadan kaldırıyoruz.

Dünyada 6 kıtada 600'ün üzerinde kütüphanede kullanılan Koha,
ülkemizde de sınırsız lisanslaması ve maliyet etkinliği nedeniyle
birçok kurum tarafından tercih ediliyor.

Özgür Yazılım A.Ş., Koha için profesyonel kurulum, bakım, destek ve
eğitim hizmetlerini kurumlara taşıyor.

Web Sitesi:  http://ozguryazilim.com.tr

Her ay http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/ adresindeki
kurumlara bültende yer alıp almayacakları sorulup, yazı göndermeleri
isteniyor. Eğer kurum olarak bültende yer almak istiyorsanız bizimle
irtibata geçip, kurumunuzun "Linux Destek, Teknoloji ve Eğitim
Kurumları" sayfasında[1] yer almasını sağlayabilir, ürün/hizmet
tanıtım ve kampanyalarınız hakkında gelecek ayki bültende yazınızın
yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.

LKD, bu bültende ya da web sayfasında yer almaları için kurumlardan
herhangi bir ücret ya da karşılık talep etmemektedir.

[1] http://www.linux.org.tr/destek-ve-egitim-kurumlari/

--
Serdar Dalgıç <serdar.dalgic at linux.org.tr>
Linux Kullanıcıları Derneği