[Linux] Ucretsiz YASAL Kitap PDF'leri

Kenan Dogan kndogan at yahoo.com
9 Nis 2006 Paz 20:11:55 EEST

Acikcasi adreste promosyon kodu bulundugunun farkinda degildim. Bellegim
  beni yaniltmiyorsa, bir PDF'in icindeki linkten ulasmistim o adrese.

  Siz simdi boyle bir soru yoneltince, "acaba bilmeden yanlis bir sey mi yaptim?"
  diye kuskuya dustum. Bir yandan da, "Open Publication License ile lisansliysa,
  farkeder mi?" sorusu var tabii...

  Eger gozumden kacan bir sey varsa, aydinlatirsaniz sevinirim.

"Umut D." <linuxlist at gmail.com> wrote:  ORADAKI PROMOSYON KODU SIZE MI AIT?

On 4/9/06, Kenan Dogan <kndogan at yahoo.com> wrote:  Merhaba,

Asagidaki adreste  "Open Publication License"  ile lisansli  ve  konulari
acisindan da  ACIK KAYNAK (Open Source) dunyasina yonelik kitap
PDF'leri var. Dilleri ingilizce.

  http://www.phptr.com/promotions/promotion.asp?promo=1484&redir=1&rl=1

Blab-away for as little as 1¢/min. Make  PC-to-Phone Calls using Yahoo! Messenger with Voice.