[Linux] linux ve laptop

Kai Geek kaigeek at linuxmail.org
29 Ara 2005 Per 09:19:41 EET

Selamlar,
haftasonu Taner AYAZ bey Kutahya'da misafirim idi ve onun notebook'una Slackware 10.2 kurduk. Laptop ile entegre olan kamerasini tanitamamaktan ziyade herseyi yerli yerince hicbir ayar yapmadan tanidi. Sadece usb bir mouse almak zorunda kaldik :) Sanirim kendisi soyler en dogrusunu ama notebooku Asus idi. Ancak bir sorun daha vardi ki; lilo kuruldugu zaman acilista windows'un acilmasini engelliyor ve command.com dosyasini siliyordu. Sanirim lilo.conf ta kisa bir ayar yapmak gerekecek. Ek olarak Slackware 10.2 daha kuruldugu anda bile windows c:\ ve d:\ dizinlerini gorecektir.
Saygilarimla,