[Linux] Milli-Ulusal

Devrim GUNDUZ devrim at gunduz.org
23 Ara 2005 Cum 12:44:04 EET

Merhaba,

On Fri, 23 Dec 2005, Taner Ayaz wrote:

> Siz neden bu tarz konuları sürekli kapatmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum.

Liste yöneticisi olarak ortalığı karıştırabilecek hassas konulara karşı
önlem almak zorundayım.

> Üslubu aşağıya çekmedikten sonra bu konuların burada tartışılmasında bir
> mahsur göremiyorum.
> Ülkede Linux ile ilgili bir faaliyet var. Devletin takındığı bir tavır var.
> Neden bunlar tartışılmasın?

Listeye atılan ilk iletide bu konular mı vardı? Ben başka bir ileti mi
okudum acaba? Konu tamamen Pardus ile ilgili. Dolayısıyla çoğumuzun üye
olduğu uludag at uludag.org.tr adresinde tartışabiliriz bunu. Zaten bir
Pardus, bir de Debian. Başkalarının Türkçe tartışma listesi var mı? (Ben
anımsayamadım).

Ha sizin dediğiniz konu için de linux-sohbet listesini kullanabilirsiniz.

Devletin takındığı tavıra gelirsek... Keşke devletin her kademesi Uludağ
projesinin ilk düşüncesini ortaya atanlardan şu haline getirenlere kadarki
arkadaşlar gibi düşünse... --> linux-sohbet.
--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri         -          http://www.kivi.com.tr