[Linux-yerellestirme] KDE 3.5 Giriş Ekranında Klavye Düzeni Seçimi

Cerem Cem Aslan cerem at cshus.org
13 Mayıs 2010 Per 15:10:13 EEST

Selamlar,

Slax dağıtımının Remix sürümünü indirip kullanmaya başladım. Birçok yenilik
ve geriye dönük (Slax-6.x.x sürümüne uygun) modül desteği bulunmakla
birlikte Türkçe dil desteği için hazırladığım modül bu sürümde çalışmadı, bu
yüzden yeniden elden geçirdim.

Bu sefer birkaç şey daha öğrenip bunları da uygulamaya koydum, böylece çok
daha etkin ve fazla Türkçe desteği oluşmuş oldu. Yalnız çok da hayati
olmamakla birlikte aklıma takılan bir nokta var, onu da halledersem eksiksiz
bir paket sağlayabileceğim; bunu öncelikle sizlere danışmak istiyorum.

Gnome giriş ekranında (örneğin Ubuntu 10.04'dekinde)  kimin giriş yaptığına
bakarak ya da isteğe bağlı değiştirilebilecek şekilde, giriş ekranındaki
klavye düzenini değiştirmek amacıyla kullanılan bir klavye düzeni seçim
kutusu var. Bunu KDE 3.5'e eklemek mümkün müdür?