[Linux-yerellestirme] docbook + dcl hakkında

Recai Oktas roktas at omu.edu.tr
26 Mayıs 2005 Per 22:19:22 EEST

Merhaba,

* Devrim GUNDUZ [2005-05-26 13:24:45+0300]
[...]
> Bir yazılımın sgml biçiminde belgeleri var. Bunların içindeki bazı
> tanımlar, namelen'in öntanımlı değeri olan 44'ü geçiyor ve bu da
> belgeleri html'e çevirirken hatalar almamıza neden oluyor.
>
> Şimdi ben docbook.dcl dosyasındaki NAMELEN değerini 100 yaparsam sorun
> yok. Ancak bu sadece benim sorunumu çözüyor. Herkesin sorununu
> çözebilmemiz için bu değerin elden değiştirilmesi gerekli diye
> düşündüm ve ilgili sgml dizinine bir x.dcl dosyası yerleştirdim ve
> buradaki NAMELEN değerini 100 yaptım.
>
> Şimdi ne yapmalıyım ki openjade benim bu dosyamı okusun? Google'dan
> [...]
 ^^^

Bu kismi anlayamadim (Makefile'dan kopyalarken mi boyle cikti acaba?).
Komut satirini (tam olarak) asagidaki sekilde degistirirsek ne oluyor?

    $(JADE) $(JADEFLAGS) $(SGMLINCLUDE) $(CATALOG) \
	-d stylesheet.dsl -ioutput-html -t sgml x.dcl $<

--
roktas