[Linux-yerellestirme] Mandrake 10.1 ve Turkce Konsol

Emre Ersin emreersin at baskent.edu.tr
20 Mar 2005 Paz 12:21:30 EET

locale komutunun çıktısı nedir?

-----Original Message-----
From: linux-yerellestirme-bounces at liste.linux.org.tr
[mailto:linux-yerellestirme-bounces at liste.linux.org.tr] On Behalf Of Yelbuke
Sent: Sunday, March 20, 2005 6:23 AM
To: linux-yerellestirme at liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-yerellestirme] Mandrake 10.1 ve Turkce Konsol

Herkese merhaba,
Makinemde Mandrake 10.1 kurulu. Cok ugrasmama ragmen (belgeler.org'daki
Turkce konsol dosyasina da baktim) Konsolda Turkce kullanmayi beceremiyorum.

ı,ş,ğ yerine ? cikiyor.
ö,ü,ç calisiyor gibi gorunuyor

fakat konsolda ir program calistirdigimda veya uzakta bir mud'a
baglandigimda

ü -> | (pipe)
ç -> g
ö -> v

karakterine donusuyor.
Daha once Red Hat 7.2'de konsolda Turkceyi beceriyordum kilavuz
yardimiyla. Ama mandrake 10.1'de basarili olamadim.

Bu isin ustesinden gelmis arkadaslar deneyimlerini paylasirlarsa cok
mutlu olurum.

Saygilar,
Ozgur