[Linux-yerellestirme] Mandrake 10.1 ve Turkce Konsol

Yelbuke bilgi at mud.gen.tr
20 Mar 2005 Paz 06:22:50 EET

Herkese merhaba,
Makinemde Mandrake 10.1 kurulu. Cok ugrasmama ragmen (belgeler.org'daki
Turkce konsol dosyasina da baktim) Konsolda Turkce kullanmayi beceremiyorum.

ı,ş,ğ yerine ? cikiyor.
ö,ü,ç calisiyor gibi gorunuyor

fakat konsolda ir program calistirdigimda veya uzakta bir mud'a
baglandigimda

ü -> | (pipe)
ç -> g
ö -> v

karakterine donusuyor.
Daha once Red Hat 7.2'de konsolda Turkceyi beceriyordum kilavuz
yardimiyla. Ama mandrake 10.1'de basarili olamadim.

Bu isin ustesinden gelmis arkadaslar deneyimlerini paylasirlarsa cok
mutlu olurum.

Saygilar,
Ozgur