[Linux-sunucu] Re: Zimbra Mail Gönderen adres kısıtlama

Özgür Gürsoy ozgur.gursoy at demilac.com.tr
24 Haz 2014 Sal 14:03:41 EEST

Zimbra' da filtre kullanımında, ilet kısmında gönderenin eposta adresinin değişken olarak filtrede kullanımına ilişkin bir imkan göremedim. Hali hazırda bu konuda bir BUG kaydı açılmış durumda.

İşi şu anda Postfix uzerinden yapabilirsiniz gibi geliyor,

http://serverfault.com/questions/538614/postfix-blocking-a-certain-sender-for-a-certain-receiver

adresindeki yanıt işinizi görebilir. Yine yanıtın içerisindeki,

http://postfwd.org

adresine de bir göz atabilirsiniz,

Özgür Gürsoy