[Linux-sunucu] Re: SNMP v3

Muharrem Aydin muharrem at muharremaydin.com
24 Haz 2014 Sal 13:24:23 EEST

Özgür Bey,

Cisco tarafinda SNMP v3 ayarlarini yaptim calisir vaziyette asagiya bir test ciktisi göndermistim...

Icinga icin gönderdiginiz linki daha önce okudum ama olmadi ve hata veriyor...

Hata :  root at icingamon:/usr/lib/nagios/plugins# ./check_snmp -P 3 -U icingauser -L authNoPriv -a MD5 -A sifre -H 192.168.200.181 -o ifOperStatus.16781312 -c 1

External command error: Error in packet
Reason: authorizationError (access denied to that object)

root at icingamon:/usr/lib/nagios/plugins#