[Linux-sunucu] Re: Partition size

Necati BAYAR necatibayar at gmail.com
24 Haz 2014 Sal 11:25:13 EEST

/ i├ži n k├╝├ž├╝k bir yer ay─▒r─▒p geri kalan─▒ ba┼čka bir dizine mount edince
oluyor fakat ben swapden sonra diskin kalan b├╝t├╝n b├Âl├╝m├╝ / olarak yapmak
istiyorum.

At─▒f bey;  sizin dediginizden ┼čunumu anlamam gerekiyor. ilk ├Ânce normak
olarak  (/ 2 Tb kadar) kurup bo┼č olan k─▒sm─▒  (/)  gpt ile ilavemi  yapmam
gerekiyor.

24 Haziran 2014 11:18 tarihinde At─▒f CEYLAN <mehmet at atifceylan.com> yazd─▒: