[Linux-sunucu] Email Marketing hatalř mailleri okuma

Bekta■ bektasstar at gmail.com
12 Haz 2014 Per 12:28:28 EEST

Merhaba,

Arkada┼člar bir email marketing sistemi yaz─▒yorum (PHP) toplu mail g├Ânderildi─činde baz─▒ mail adresleri hatal─▒ oldu─ču i├žin geri d├Ân├╝yor. Geri d├Ânen bu mailleri IMAP arac─▒l─▒─č─▒yla okuyorum hata kodlar─▒n─▒ al─▒yorum fakat mailin body k─▒sm─▒n─▒ ├žekemedi─čim i├žin hangi g├Ânderdi─čim ┼čablondan bu mailin hata verdi─čini bulam─▒yorum. mail body k─▒sm─▒nda 1px lik bir resim dosyas─▒ var burada tuttu─čum id alanlar─▒ var buna ula┼čmam laz─▒m.

Bu konuda bilgisi olan arkada┼člardan ├ž├Âz├╝m veya ├Âneri bekliyorum, ┼čimdiden te┼čekk├╝rler.