[Linux-sunucu] Re: mailden kelimeleri tesbit etme

Linux linux at sezai.net
4 Haz 2014 Çar 16:28:30 EEST

sizin talebinize gore duzenledim, test etme sansim olmadi ama sanirim isinizi gorecektir. Bu konu ile ilgili baska sorulariniz olursa da yardimci olmaya calisirim.

<?
date_default_timezone_set('Europe/Istanbul');
$mbox = imap_open("{mail.XXXXXXXX.com:143/notls}", "adi at XXXXXXXX.com", "**********") or die("bağlanılamadı: " . imap_last_error());
$sayac      = 0;
$ks         = 1000; //en son gelen maillerin kac tanesini tarayacak
$icerik     = "";
$mailsort	= imap_sort($mbox, SORTDATE, 0);
if ( $mailsort[0] )
{
    foreach ($mailsort as $keyd=>$sirano)
    {
        $sayac++;
        if($sayac<=$ks)
        {
            settype($sirano, "integer");
            $mlist		= imap_headerinfo($mbox, $sirano);
            $dizi = $mlist->from;
            $icerik = imap_body($mbox, $sirano);
            //$icerik = strip_tags($icerik);
            $icerik = str_replace(array("\n", "\r", "\""), ' ', $icerik);
            $parcalandi = explode(" " , $icerik);
            foreach( $parcalandi AS $key=>$value )
            {
                if( mb_strrchr ( $value , "test" ) AND strlen($value)>5 )
                {
                    $dosya= fopen ("dosya.txt","w") or die ("acilmadi"); fwrite ($dosya,$value); fclose ("$dosya");  //dosyaya yazar
                    imap_delete($mbox, $sirano); //maili burada silmek uzere flag ini degistirir
                }
            }
        }
    }
}
imap_expunge($mbox); //silmek icin isaretlenmis mailleri kaldirir
imap_close($mbox);
?>