[Linux-sunucu] Re: mailden kelimeleri tesbit etme

Linux linux at sezai.net
4 Haz 2014 Çar 11:41:44 EEST

bir posta hesabina gelen maillerin mailbox, subject ve body icerigini parse ederek aradigim veriye gore bende bir calisma yapmistim daha once , kullandigim yontem sunucu ve yapilandirmasindan bagimsiz olarak PHP ile cronda calisiyordu halada calisiyor tabi boyle bir yontem isinizi gorur gormesinede siz tercih ederseniz ornek kod paylasabilirim.