[Linux-sunucu] Re: mailden kelimeleri tesbit etme

Necati BAYAR necatibayar at gmail.com
4 Haz 2014 ăar 11:07:15 EEST

Cagr─▒ bey;
┼čimdi yapmak istedigim konu ┼ču
benim birtane mail sucu ├╝zerinde hesab─▒m var buraya belirli adreslerden
gelen mailler var.
Mailin i├žerisinde "testbubir.denemedir" gibi yaz─▒ yaz─▒yor. bu kelimelerin
ba┼člang─▒├žlar─▒ hep ayn─▒ , yani yep test ile ba┼čl─▒yor. Ben bu test ile
ba┼člayan c├╝mleyi al─▒p bir dosyaya yazd─▒rmak istiyorum.

4 Haziran 2014 10:34 tarihinde Cagri Ersen <cagri.ersen at gmail.com> yazd─▒: