[Linux-sunucu] Re: ESXi üzerinde CentOS 6.5 Network Sorunu

Onur Aydın onur.aydin at karel.com.tr
3 Haz 2014 Sal 13:43:51 EEST

Vmware tools u yüklediniz mi?

From: linux-sunucu-bounces at liste.linux.org.tr [mailto:linux-sunucu-bounces at liste.linux.org.tr] On Behalf Of Faruk Durbaris
Sent: Tuesday, June 03, 2014 1:42 PM
To: linux-sohbet at liste.linux.org.tr; linux-sunucu at liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] ESXi üzerinde CentOS 6.5 Network Sorunu

Selamlar,

ESXi 7 üzerine CentOS 6.5 Basic Server kurulumu gerçekleştirdim, kurulum sonrasında Setup komutu ile network IP ve Gateway bilgilerini girdikten ve network'ü baştan başlattıktan sonra ifconfig ile baktığımda Ethernet bölümünde halen local ip bilgileri yer alıyor.

Bu tür bir sorunla karşılaşan oldu mu veya çözüm için nasıl bir işlem yapmam gerekir. ESXi Ethernet bridge konumdadır.

Sohbet veya sunucu bölümü kararsız kaldığım için iki bölüme de gönderdim.

Teşekkürler,