[Linux-sunucu] ESXi üzerinde CentOS 6.5 Network Sorunu

Faruk Durbaris f.durbaris at gmail.com
3 Haz 2014 Sal 13:42:22 EEST

Selamlar,

ESXi 7 üzerine CentOS 6.5 Basic Server kurulumu gerçekleştirdim, kurulum
sonrasında Setup komutu ile network IP ve Gateway bilgilerini girdikten ve
network'ü baştan başlattıktan sonra ifconfig ile baktığımda Ethernet
bölümünde halen local ip bilgileri yer alıyor.

Bu tür bir sorunla karşılaşan oldu mu veya çözüm için nasıl bir işlem yapmam
gerekir. ESXi Ethernet bridge konumdadır.

Sohbet veya sunucu bölümü kararsız kaldığım için iki bölüme de gönderdim.

Teşekkürler,