[Linux-sunucu] Re: SCP yerine başka birşey tavsiye eder misiniz? [çözüldü]

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
23 Haz 2010 Çar 13:58:23 EEST

Bu listeden gelen cevaplar sayesinde rsync komutunun doğru ipucu
olduğuna karar verip aramalarımı rsync üzerinde yoğunlaştırdım ve yanıtı
buldum. birkaç kez bağlanyıyı kesip komutu tekrar başlattım baktım
düzgünce kaldığı yerden başlıyor. Dosya tamamen inince aynı dosyanın
daha önce scp ile indirmiş olduğum kopyası ile de karşılaştırma yapıp
aynı olduğunu görünce benim için olay bitmiş olacak.

Kullandığım komutu buraya da yazayım da başka ihtiyacı olanlar için
liste arşivlerinde kalsın.

rsync --bwlimit=150 --stats --partial --progress --rsh="ssh -p 5555 -l
cinnet" sunucuipadresi:/home/tim/yedek/yedek.tar.bz2 .

Thunderbird komutu iki satıra böldü ama sanırı anlaşılıyordur. internet
hattımı doldurmasın diye bağlantıyı limitledim, standard dışı ssh portu
kullandığım için parametre olarak onu da verdim.

Timuçin Kızılay yazmış: