[Linux-sunucu] İptables Paket Yönlendirme ile ilgili

Onur Canci onur.canci at gmail.com
8 Nis 2010 Per 13:17:51 EEST

Merhabalar,

İptables ile sunucu üzerindeki bir ip adresine gelen istekleri yine aynı
sunucu üzerindeki başka bir porta veya başka bir ip'ye yönlendirebiliyorum.
Ancak farklı bir network'de bulunan bir ip adresine yönlendirmeye çalıştığım
zaman yönlendirme çalışmıyor.

IP'ler arası yönlendirmeyi :

iptables -A PREROUTING -t nat -i eth1 -p tcp --dport 80 -j DNAT --to IP:81

komutu ile yapıyorum ancak IP yerine internette bulunan bir ip adresini
verdiğimde yönlendirme yapmıyor.

Farklı bir network'e yönlendirme yapabilir miyim?
Yapabilirsem nerede yanlış yapıyorum?

Teşekkürler,