[Linux-programlama] JAVA İçin Orta Ölçekli Uygulama Örnekleri...!

Levent SARI lsari86 at gmail.com
31 Tem 2012 Sal 14:10:23 EEST

Herkese merhabalar,
Askerden yeni gelmiş biri olarak uzun suredir Java ile pek ilgilenemedim.
(Malum 15 ay askerlik epey uzun bir süre.)
Hala böyle olunca bilgiler eskidi.
Şimdi  ofiste arta kalan zamanlarımı değerlendirmek için kendime orta
seviyede java örnekleri arıyorum.
Amacım hem eski bilgileri biraz tazelemek hem de, bir miktar yeni şeyler
ile mevcut bilgileri cilala parlat yapmak..
Zaten yaklaşık 3 haftadır gunde ortalama 2-3 saatimi kendi başıma
çalışmlar yapmak için ayıra biliyorum.
Ancak ne bilim biraz dağınık ve savruk(plansız) ilerliyormuşum gibi
geliyor bana.
Yani daha kontrollü ve düzenli bir çalışma ile (ki bunun içinde daha
yaratıcı ve stabil örnekler gerekiyor ) daha hızlı ve seri
ilerleyebileceğimi düşünmekteyim.
Bunun içinde sizlerin değerli fikirlerine ihtiyacım var.
Keza bu listede benden kat kat daha tecrübeli ve bilgili insanların
olduğu kesin.
Bu arada küçük bir not yaklaşık 1 aylık süre zarfında Java ile  önce bir
iki çok basit tanımlama ve 4 işlem uygulamaları vs yapıp daha sonra
enumlar vs derken sınıf yapısı kısmına geldim.
Ancak yinede yaptıklarım pek içime sinmiş değil.
Tamam başlangıç için olan kısımları hzılı geçtim sorun yok orada ama ne
bileyim orta ölçekli uygulamar için biraz daha iyi kavramak istiyorum o
kısmı.
Bundan sonrası için sizden gelecek naçizane ve çok değerli fikir ve
önerilere hatta örnek soru/uygulamalara ihtiyacım var.
Herşey için şimdiden teşekkür ederim.
Kolaylıklar Levent "SARI"