[Linux-programlama] Re: Php de gelen veri türüne göre işlem yaptırmak?

Mesut Güler mesut at egemenyazilim.com
31 Tem 2012 Sal 00:04:24 EEST

30-07-2012 22:46 tarihinde, Ali Rıza KELEŞ yazdı:
> Rezalet!.. pastebin.com kapalı. Sizin kodlarınız yerinde şunlar var:
>
> """
> Ankara CBS'nin 08/03/2012 tarih ve 2012/27976 nolu KORUMA TEDBİRİ
> kapsamında bu internet sitesi (pastebin.com) hakkında verdiği karar
> Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı'nca uygulanmaktadır.
>
> (The decision no 2012/27976 dated 08/03/2012, which is given about
> this web site (pastebin.com) within the context of protection measure,
> of "Ankara CBS" has been implemented by "Telekomünikasyon İletişim
> Başkanlığı".)

> [...]

Böyle şeyler bi tek bizim memlekette mi oluyor diye merak ediyorum doğrusu.
Tahminime göre sitede kodların içinde bir yerde Haydar kelimesi geçtiği
için yasaya takılmış olmalı :D

Neyse allahtan sadece DNS üzerinden yaptıkları bir şey, Kısaca googleDNS
veya openDNS gibi bir public dns hizmeti veren bir sunucu kullanırlırsa
pastebin.com a erişilebiliyor.

saygılar