[Linux-programlama] JAVA da Enum Uygulamalari?

Levent SARI lsari86 at gmail.com
26 Tem 2012 Per 09:13:28 EEST

Herkese gunaydin,
Uzun zamandır programlamaya ara vermiştim.
Şimdi yeniden çalışmaya başladım ve kendime Java da Enum kullanımı ile
ilgili problemler(örnek uygulamalar) arıyorum.
İnterneti  taradım ancak oradaki örnekler pek içime sinmedi.
JAVA da Enum ları kullanarak oluşturabileceğim aklı başına bir/kaç
uygulama geliştirmek istiyorum.
Amacım internetteki gibi haftanın günleri ya da  mevsimlerle işlem
yaptıran ilkokul seviyesinde uygulamardan ziyade gunluk ofis işlerinde
de kullanabileceğim türde işe yarar uygulamalar hazırlamak.
(Hem Enum Kullanımını öğrenmek hem de işe yarar uygulamar geliştirmek
açıkcası...)
Bu konuda değerli fikir ve önerileriniz ile bana katkıda
bulunabilirseniz çok mutlu olurum.
Bu işi/konuyu basamaklandırmak gerekirse sadece Java da Enum kullanımı
da şart değil.
İçinde Enumları kullanabileceğim bir üst seviye/basamak uygulama
örneği/fikride olabilir.
İşe yarar şeyler çıkacağından eminim.
Herşey için teşekkür eder kolaylıklar dilerim...
Levent "SARI"