[Linux-programlama] Re: python ile .wsdl

ibrahim YILMAZ yilmaz at bilisimmarmara.com.tr
25 Tem 2012 Çar 10:21:35 EEST

Hocam her zaman yardımcı olmuyor. Son yaşadığım örneği anlatayım:

Bir (yerel) sms şirketi üzerinden soap yoluyla sms atıyoruz. gerekli
olan arabirimi yazdık ve testlere başladık. her requestte karşımıza
gelen cevap "mesajınız gönderildi, sorun yok" şeklindeydi. Ancak ne sms
gidiyordu ne de krediden düşüyordu. Sabaha kadar uykusuz kaldık,
kendimizden şüphe etmeye başladık vs derken sabah e-posta kutuma bir
ileti düştü:

/"İbrahim Bey Merhaba,

Sms gönderme talepleriniz, henüz şirketinizin vergi numarası sisteme
kayıt edilmediğinden işleme alınamamaktadır.

İlgili birimdeki arkadaşlar konuyu en kısa sürede giderecektir.

Selamlar./"

Onca XML karşılaştırma, trim, iconv, unicode, sinir, stres filan
boşunaymış :)

Selamlar.