[Linux-programlama] Re: python ile .wsdl

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
25 Tem 2012 Çar 08:52:58 EEST

Ben de dün son anda (şimdilik) kurtuldum bu işten. Diğer yazılımcı
arkadaş ben yaparım diye atladı, bakalım .Net ile yapsın işte diye ona
bıraktım ben de elimdeki işlere devam ediyorum. Ama olmaz da çalışmazsa
iş yine başıma kalacak.

Karşı taraf yani .wsdl dosyasını verip de alın bununla veri gönderin
diyen taraf başka bir firma, haliyle debug etme durumu bizde de kısıtlı.