[Linux-programlama] Re: Python'da iç içe import nasıl yapılır ?

Mesut Taşçı slackermesut at gmail.com
23 Tem 2012 Pzt 15:50:42 EEST

> Cevaplara ek olarak strategy ve vision design pattern larina bakmanizda
> fayda var.

Teşekkür ederim. İlk fırsatta bakacağım

Bu konuyla ilgili soyle bir blog post'um var. Bununla birlikte altindaki
> kaynaklari da incelemek faydali olabilir;
>
> http://blog.fatiherikli.com/post/17796282445/python-uzerinde-design-patterns-tasar-m-desenleri

Güzel bir yazı eline sağlık. Konu  design patternslardan açılmışken hangi
pattren'ı nerelerde kullanabilirim,örnekleriyle beraber detaylı bir şekilde
anlatan Türkçe yazı biliyorsanız link gönderebilir misiniz ?

Saygılar