[Linux-programlama] Re: robot

Omer Barlas omer at barlas.com.tr
20 Tem 2012 Cum 13:14:41 EEST

İçim kurudu yemin ediyorum ya! Kardeşim, sizi ilgilendirmiyorsa cevap
yazmak zorunda değilsiniz. Boş vaktiniz mi bol anlamıyorum ki? Fırça
atmak için vakit buluyorsunuz, o zaman zahmet edip yapıcı olun, en
azından ortaya bir sonuç çıksın.

Bak güzel kardeşim; bu iş dil ile değil, donanım ile yapılacak bir iş.
Öncelikle işe uygun donanımı tespit etmek gerekiyor, basit
Arduino'lardan tut, Schneider Electric'in servolarını süren özel
PLC'lere kadar bir sürü donanım seçeneğin var. Hedef olmadan ilerleme
olmaz, önce ne yapmak istediğini tespit et.

Kolay gelsin.