[Linux-programlama] Re: robot

Adil İLHAN adilmedya at gmail.com
20 Tem 2012 Cum 12:07:36 EEST

Merhaba,

ne robottan anlarım, ne robot yapmaktan.

Ancak bu mail sizce de yeterli içeriğe sahip mi? "robot yapcam ben" ne
demektir? Bu kadar mı tüm bilgi yani? Başta dediğim gibi robot olayından
anlamam ama yani en azından nasıl bir robot, ne iş yapacak, nerelerde
kullanılacak, maddi durum nedir, ekip var mı varsa kaç kişi, hobi mi iş mi
ödev mi vs. vs.

Bakın ben robot işinden anlamama rağmen bu kadar soru çıkarttım. Bu işten
anlayan birisi demek ki kaç farklı soru türetebilir.

Bence biraz daha detay verin.