[Linux-programlama] Güle Güle LKD

Ömer Fadýl USTA omerusta at gmail.com
19 Tem 2012 Per 03:42:02 EEST

Merhabalar
Öyle veya böyle LKD çatısı altında onlarca projede aktif pasif görev aldım.

Kah şenlikler , kah mail listesinden insanlara yardım kah Genel E-Posta
Listesi Yöneticiliği
yaptım. Kah güldük kah eğlendik bunların yanında onlarca saçmalık gördük
Ama sohbet listesinden
atılmam bardağı taşıran son saçmalık oldu.

 Bir daha da hiçbiriniz çıkıpta LKD de güzel şeyler olacak eski saçmalıklar
bitti masalını ısıtıp ısıtıp önüme koymasın.

Tüm arkadaşların üzerimde gram hakkı varsa helal olsun , üzerimde de hakkı
olan hocalarımın da bana
haklarını helal ederlerse sevinirim.

Yazılacak sövülecek onca şey ve kişilik varken ben susmayı tercih ediyorum
ve
Tüm LKD listelerinden , projelerinden ve etkinliklerinden bir daha asla
dönmeyecek şekilde ayrılıyorum.
Hepiniz için hayırlı uğurlu olsun kalan sağlar sizindir.

--
Ömer Fadıl USTA