[Linux-programlama] Re: Türkiye Ramazan İftar İmsak Saatleri

okay PADAK passpoz at gmail.com
6 Tem 2012 Cum 17:04:42 EEST

Son islemin ne oldu epostalara sadece goz attigimdan bilmiyorum. Hesaplama
yontemi ile dogru sonuca ulasirsin fakat herkes diyanet saatlerine
baktigindan seninkinin yanlis oldugunu dusunurler diyanet yanlisliginin
farkinda ama gelenelsel yanlislarin ulkemizde duzeltelmesi zor. Aylik
olarak imsak ve aksam vaktitlerinii diyanet vb siteden il il cekip sql e
kaydedip islem yapman en pratigi olacaktir python hakim olman isini daha da
kolaylastiriyor.