[Linux-programlama] Re: Türkiye Ramazan ?ftar ?msak Saatleri

Atıf CEYLAN mehmet at atifceylan.com
6 Tem 2012 Cum 14:27:04 EEST

On Fri, 2012-07-06 at 12:43 +0300, Sinan Duman wrote:
> Diyanet seçeneğini bence seçenek olmaktan çıkartın. Zamanında
> konuştuğumda her il için sene başına para istemişlerdi.

Hocam diyanetten bu veriyi para ile alacak bir durum yok ortada. Alti
ustu 20-07-2012 ile 19-08-2012 tarihleri arasindaki 1 aylik veriyi parse
edip alacak. Sitesinde zaten ucretsiz yayinliyor. Bunda ne dini ne de
hukuki hicbir hak da soz konusu degil.

Ayrica android telefonumda kurulu namaz vakitleri uygulamasinin yazari
mozermail at gmail.com ile irtibata gecilerek tecrubelerinden
faydalanilabilir (onun adina konustum gerci ama umumi bir uygulamanin
hakkinda kisminda maili oldugu icin bu kadar rahat yazdim).

Zira o da uygulamanin hakkinda kisminda hesaplama ile vakitleri
gosterdigini ve diyanet ile 1-2 dakikalik sapmalar olabilecegini ve bu
durumu gozonunde bulundurmak gerektigini yazsa da ben cok defa
karsilastirdim ve birebir ayni oldugunu gordum.