[Linux-programlama] Re: TŘrkiye Ramazan Ţftar Ţmsak Saatleri

Omer Barlas omer at barlas.com.tr
6 Tem 2012 Cum 12:58:55 EEST

Diyanet konusuna devam ettirmeye niyetim yok, ancak bazen kitapta yazanlara
de─čil, alakas─▒z birisinin hadis niyetine s├Âyledi─čine, gelene─če, vs bak─▒p
kafalar─▒na g├Âre yorumlamalar─▒ndan ┼čikayet├žiyim, tepkim bundan, yoksa
kendileriyle ba┼čkaca bir derdim yok. Stereotipler konusunda sana hak
veriyorum, alg─▒ o ┼čekilde olabiliyor, liste d─▒┼č─▒nda bir yerde denk
geldi─čimizde stereotipler konusunda uzun uzun konu┼čabiliriz.

25 ya┼č─▒n ├žok ├╝zerinde oldu─čum i├žin heyecan─▒n─▒ anl─▒yorum, merak etme. Bende
c├╝mlemi tekrar okuduktan sonra ├žok muallak oldu─čunu fark ettim, yanl─▒┼č
anla┼č─▒lmaya sebep oldu─čum i├žin sende kusura bakma l├╝tfen.

Liste sakinlerinden de gereksiz gerginlik i├žin ├Âz├╝r dilerim.

Kolay gelsin.

6 Temmuz 2012 12:49 tarihinde Husrev Ozayman <husrev at ozayman.com> yazd─▒: