[Linux-programlama] Re: TŘrkiye Ramazan Ţftar Ţmsak Saatleri

Omer Barlas omer at barlas.com.tr
6 Tem 2012 Cum 12:27:45 EEST

Hesaplamay─▒ bir kenara koyarsak benim diyanete geri kafal─▒, yobaz, vs
dedi─čim sonucuna nas─▒l vard─▒─č─▒n─▒z─▒ ger├žekten merak ediyorum, a├ž─▒klarsan─▒z
sevinirim.

Verdi─čim linkteki notlara baksayd─▒n─▒z hesaplaman─▒n ne kadar kesin oldu─čunu,
d├Ânme a├ž─▒lar─▒n─▒ ve di─čer de─či┼čkenleri hesaba katt─▒─č─▒n─▒ da g├Ârebilirdiniz.

Ayr─▒ca kar┼č─▒n─▒zdakini tan─▒madan ve ne kadar donan─▒ml─▒ olup olmad─▒─č─▒n─▒
bilmeden piyi 3 almak gibi basit ve ucuz bir ┼čekilde polemik yaratmaya
├žal─▒┼čman─▒z─▒ ise ay─▒plad─▒─č─▒m─▒ da bilmenizi isterim.