[Linux-programlama] Re: TŘrkiye Ramazan Ţftar Ţmsak Saatleri

Murat ăorlu murat at muratcorlu.com
6 Tem 2012 Cum 12:12:15 EEST

Evet, namaz vakitleriyle imsakiyedeki vakitler tamamen ayn─▒ ┼čey. Ramazan ay─▒ i├žerisindeki namaz vakitlerini ├žekerseniz "imsakiye" olur. Sadece bayram namaz─▒n─▒n vakti namaz vakitlerinin i├žinde yazmaz. Onu ├Âzellikle ├Â─črenmek gerekir.

Yaln─▒z, bir imsakiye uygulamas─▒ yazacaksan─▒z(asl─▒nda ne uygulamas─▒ yazacak olursan─▒z olun durum de─či┼čmez), birazc─▒k zahmet edip "bu imsakiye nedir, namaz vakitleriyle imsakiyedeki vakitler aras─▒nda bir ili┼čki var m─▒" diye ara┼čt─▒rman─▒z─▒ beklerdim. Ben de bir ara imsakiye uygulamas─▒ yazmak istedi─čimde, konuyu hi├ž anlamadan veriyi ├žekecek bir yer aramak yerine, "bu vakitler nas─▒l hesaplan─▒yor"u merak edip bir ├žok dok├╝man okumu┼č, denemeler yapm─▒┼čt─▒m. "M├╝hendis ├ž├Âz├╝m├╝" bu de─čil midir?

--
Murat Çorlu