[Linux-programlama] Re: TŘrkiye Ramazan Ţftar Ţmsak Saatleri

Alper Kanat tunix at raptiye.org
6 Tem 2012 Cum 12:00:03 EEST

Merhaba,

Evet kendim i├žin yapm─▒yorum ve a├ž─▒k├žas─▒ en korktu─čum ┼čey yanl─▒┼č hesap yap─▒p
istenmeyen olaylara sebebiyet vermek. ├ľte yandan saatlere nas─▒l bakaca─č─▒m─▒
(─░msak nedir vs) da tam bilmedi─čim i├žin bu bilgiyi bana direk veren bir
kaynak olsa s├╝per olurdu. Ba┼člad─▒─č─▒m noktaday─▒m san─▒r─▒m hala.

Diyanet'in sitesindeki zamanlar da g├Ârd├╝─č├╝m kadar─▒yla namaz vakitlerini
veriyor. Ama benim istedi─čim Ramazan bayram─▒ ├žer├ževesindeki saatleri
yazmak. Ramazan ─░msakiyesi dedikleri takvimlerdeki saatler namaz vakitleri
midir? E─čer ├Âyleyse Diyanet'in sitesinden ├žekmek mant─▒kl─▒ olsa da 81 tane
il i├žin ayn─▒ ┼čeyi yapmak gerekecek san─▒r─▒m.

---
Quis custodiet ipsos custodes?