[Linux-programlama] Re: TŘrkiye Ramazan Ţftar Ţmsak Saatleri

Murat ăorlu murat at muratcorlu.com
6 Tem 2012 Cum 11:53:30 EEST

Bu i┼č sadece matematik de─čil. Baz─▒ vakitlerin hesaplanmas─▒nda mezheplere g├Âre farkl─▒l─▒klar var. Ayr─▒ca "temkin" denen bir hadise de var. Vakitlere temkin s├╝releri ekleniyor/├ž─▒kar─▒l─▒yor. Matematiksel hesap tabii ki i┼čin temelinde ancak diyanet saatlerine uymayan vakitlerle ├žal─▒┼čan bir uygulamaya itibar eden az olacakt─▒r. Sonu├žta uygulamay─▒ kendisi i├žin yapm─▒yordur muhtemelen.

--
Murat Çorlu