[Linux-masaustu] Re: İzmir Yükseliş Koleji, OpenOffice ile özgür

Görkem Çetin gorkem at gorkemcetin.com
23 Ara 2007 Paz 21:09:17 EET

Merhaba

Aşağıdaki yazıda iki küçük hata var,
birincisi, henüz İzmir Linux Kullanıcıları Derneği
henüz yok - o kısmı "İzmir Linux gönüllüleri" olarak
düzeltebilirsiniz. Ayrıca kolejin adı "Yöneliş" olacak,
bir kaç yerde "Yükseliş" olarak geçiyor, bilginize.

İyi çalışmalar
Görkem

* * *

Merhaba

Konu ilgili olduğu için buraya da yönlendiriyorum.

İyi çalışmalar
Görkem