[Gelistirici] Pisi build işleminin Perl POD dosyalarını silmesi

Mesutcan Kurt mesutcank at gmail.com
31 Mar 2011 Per 16:52:26 EEST

2011/3/31 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  KeepSpecial = ["perl"]
>
>  kullanabilirsiniz de o POD dosyalarının lazım olduğunu zannetmiyorum.

Bununla sorun çözüldü. Teşekkürler.

>  Sorun pl dosyaları mı POD dosyaları mı biraz daha detay verir misin ?
>

>  O silinen dosyaları file komutuna verince ne çıktı verdiği de önemli, pisi
> çıktıya göre hareket ediyor

Webmin paketinin içerisinde *-lib.pl formatına uyan 10 civarı dosya var.
Özellikle bu dosyaların tipine file komutu ile baktım. Perl POD dosyası
olarak gözüküyor.

Örnek çıktı:

$file user-lib.pl
user-lib.pl: Perl POD document text

Webmin geliştiricileri, bu dosyaların kalması gerektiğini söylüyor.