[Gelistirici] NVidia/Ati kullanıcılarından geri bildirim gerekiyor

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
29 Mar 2011 Sal 15:59:11 EEST

On Tue, Mar 29, 2011 at 03:48:46PM +0300, Fatih Arslan wrote:
>Author: fatih.arslan
>Date: Tue Mar 29 15:48:44 2011
>New Revision: 116590
>
>Modified:
>   2011/devel/desktop/kde/base/kdebase-workspace/pspec.xml
>Log:
>Enable patch for testing. It works for now, but we need feedback from other Nvidia/Ati users

Merhaba,

Kde ayarlarındaki Randr modülü için vakti zamanında bir yama yazmıştım. Kapalı
kaynak kodlu sürücüler kullanan kişileri, kullandıkları kart modeline göre
Nvidia/Ati'nin kendi tercih uygulamalarına yönlendirecek.

Yukarıdaki commit ile bu yamayı şimdilik açtım. Ati veya Nvidia kartı olanlar
paketi derleyip bana geri dönüşte bulunabilirler mi ? Yapmanız gereken sadece
Kde sistem ayarlarından -> Ekran ve Monitor kısmına tıklamak. Bir tane pop-up
pencere çıkması gerekiyor.

Paketi derleyemecek olanlar varsa aşağıdaki binary'i deneyebilirler. Ama
devel deposu lütfen güncel olsun, Kde 4.6.x sürümü gerekiyor

http://cekirdek.pardus.org.tr/~farslan/test/kdebase-workspace-4.6.1-159-p11-x86_64.pisi

Çalışıp çalışmadığına bakılmaksın, NVidia/Ati kullanıcıları "glxinfo" çıktısını
da ekleyebilirse sevinirim.

Kolay gelsin
--
Fatih Arslan