[Gelistirici] OpenSSH ve kerberos destegi

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
22 Mar 2011 Sal 15:19:33 EET

22 Mart 2011 Salı günü (saat 14:53:16) Mete Alpaslan şunları yazmıştı:

> Unutmayız da zaten minimal kurulumda python-networkmanager olmadığından
> konsoldan ip alınamıyor paketin minimal kuruluma eklenmesi gerek :)

Nasıl oluyor bu? Ben görüyorum 2011 ve 2011.1 minimal.xml'de hem imaj kökünde
hem install paketlerinde python-networkmanager'ı?

> Şu anda Kurumsal ve 2011 pardusman dosyaları collection desteğini
> kullanıyor. Aslında cmdline üzerinden yali=baseonly desteğini kaldırsak da
> onun yerine minimal koleksiyonu zorunlu kılsak daha iyi olacak. YALI
> içersinde hardcoded paket listesi yazmak hiç hoşuma gitmiyor :(

Bence de olur, minimal kullanılabilir böyle durumlarda.

Bu arada openssh'ın server'a gitmesine bende de +1.

--
Gökçen Eraslan