[Gelistirici] OpenSSH ve kerberos destegi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
22 Mar 2011 Sal 12:37:12 EET

 Merhaba,

 On Tue, 22 Mar 2011 08:49:28 +0200, "H. İbrahim Güngör"
 <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:
> On Wed, 16 Mar 2011 18:24:47 -0700
>
> Listede dile getirmedim ama konusu açıldıkça söylediğim, OpenSSH'ı server/
> bileşenine alalım fikrimi yapalım bu sefer itirazı olan yoksa. Sonra da
> kerberos
> desteğini açarım.

 Kerberos (ve fazlası) desteği için değer, bence de yapalım.

 Mete, yalı'daki baseonly sisteme kurulacak paketler listesine openssh'i
 eklemeyi unutmayalım, özellikle sunucu ve özelleştirilmiş istemcilerimizi
 kurarken minimal kurulum yapıyoruz, ssh'siz kurmak en azından bir kaç ekstra
 işlem demek.

 Bir de lafı geçmişken, minimal yerine minimum/sunucu vs koleksiyon desteği
 işimiz vardı, onu kullansak ne güzel olur :-)

--
 İyi Çalışmalar,
 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>