[Gelistirici] OpenSSH ve kerberos destegi

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
22 Mar 2011 Sal 08:57:24 EET

On Tue, 22 Mar 2011 08:49:28 +0200
"H. İbrahim Güngör" <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

> OpenSSH paketi system.base'de olduğundan ve system.base'deki bir paket, sadece
> system.base'deki bir pakete bağımlı olabilir kuralından dolayı zamanında kerberos
> desteği kapatılmış olabilir zira mit-kerberos paketi server.auth bileşeninde
> duruyor.

Zamanında openssh'ı system.base'e almamızın tek nedeni minimum
açılabilir bir sistemde gerekli olan programları system.base bileşenine
koymamız mıydı, hatırlayan?

> Listede dile getirmedim ama konusu açıldıkça söylediğim, OpenSSH'ı server/
> bileşenine alalım fikrimi yapalım bu sefer itirazı olan yoksa. Sonra da kerberos
> desteğini açarım.

openssh'ın system.base'de herhangi bir bağımlılığı yazılmamış. Eğer
system.base'de olmasının tek nedeni yukarıda bahsettiğimse, depo
üzerinde gezip (varsa) ters bağımlılıklarına dikkat edilerek bileşenini
değiştirmeye +1 benden.

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>