[Gelistirici] 2009 devel sorunlu bağımlılıklar

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
21 Mar 2011 Pzt 13:13:10 EET

Pazartesi 21 Mart 2011 günü (saat 09:07:09) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Dediğin doğru Gökçen, ben mono'yu böldüğümde beagle sadece devel'deydi ve
> bakıcısızdı. O yüzden kimseden bir müdahale gelmedi beagle için.

Hala devel'de zaten, bu mailde Onur'un yazdığı değişiklikler de devel kaynak
depo indeksinin tutarlılığını sağlamak için gerekli olanlar. Yani devel'de de
olsa değiştirelim beagle bağımlılığını da neye değiştireceğimizi
bilemediğimden sordumdu sana.

--
Gökçen Eraslan