[Gelistirici] texlive 2011 çakışmaları

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
20 Mar 2011 Paz 14:44:06 EET

On Sat, Mar 19, 2011 at 12:55:42PM +0200, Gökçen Eraslan wrote:
>Selamlar,

Selam,

>texlive-core paketine, texlive-pictures ve texlive-latexextra paketleri için
>Conflicts yazılması gerekiyor sanırım. Fatih bunun gibi tüm conflict'leri
>bulup, paketlere yazılması gereken Conflict'leri yazabilir misin?
>
>Eski texlive paketlerinin tümü yüklü olan bir sistemde, yeni texlive
>paketlerini kurarak görebilirsin olası tüm dosya çakışmalarını.

Eski paketleri yükleyip, üzerine yenilerini yükleme işlemini yaparak buldum bazı
paketleri. Bu işlemi sayısız kez yaptım dünden beri çünkü her seferinde ayrı bir
paket'de sorun çıkıyordu. Bağımlılıklar da karman çorban idi eski paketlerde.

Gereken paketlere yansıttım değişiklikleri. Muhtemelen başka sorun çıkmayacak.
Olmadı zaten farm'dan hata raporu alırım.

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan