[Gelistirici] timezone güncellemesi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Mar 2011 Sal 16:59:36 EET

 Merhaba,

 Son anda sınav takvimi ile çakıştığı için yaz saati uygulamasının pazar günü
yapılmasına karar verildi. İlgili değişikliği içeren timezone paketlerini
Kurumsal2 2011 ve 2009 depolarına yolladım. Bir iki gün depoda denedikten
sonra stable depolara hızlıca almamız iyi olur. 2009 da ben ilgili işlemi
yapacağım, diğer sürümlerin sürüm yöneticilerinin dikkatine :)

 Bu arada güncellemeler acil olduğu için kritik işaretliyorum.