[Gelistirici] 2011 e R yeni sürümün alınması hakkında

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
14 Mar 2011 Pzt 17:36:41 EET

Pazartesi 14 Mart 2011 günü (saat 13:18:34) Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> Selamlar,

Selamlar,

> R yeni sürümü geçen hafta  içerisinde devel e commit ettim.
> test yaptım.
>
> 2011 de güncellemesi için ne yapmalıyım?

devel kaynak deposunda[1] değiştirilen paketler devel ikili deposuna[2],
testing kaynak deposunda[3] değiştirilenler ise, testing ikili deposuna[4]
gidiyor.

Paketleri paketçileri onayladıktan ve testleri yapıldıktan sonra da, stable
ikili deposuna[5] gidiyorlar. (ACK/NACK)

Değişikliklerin 2011'e girmesi için, testing deposuna da yapılması gerekiyor
yani. Fakat değiştirilen paket ilerde 2011 deposuna girecekse fakat yeterince
olgunlaşmadıysa devel'de kalmaya devam edebilir.

[1] http://svn.pardus.org.tr/pardus/2011/devel/
[2] http://packages.pardus.org.tr/pardus/2011/devel/
[3] http://svn.pardus.org.tr/pardus/2011/testing/
[4] http://packages.pardus.org.tr/pardus/2011/testing/