[Gelistirici] Scilab Paketi

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
12 Mar 2011 Cmt 01:30:05 EET

 On Sat, 12 Mar 2011 00:42:55 +0200, Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>
 wrote:

> Merhaba

> http://wiki.scilab.org/Dependencies_of_Scilab_5.X
>
> Şimdilik --without-javasci ve --without-gui ile derlersen herhangi bir
> bağımlılık eksiği yok gibi. Bir çok bağımlılıktan kastın nedir, bunlar
> mıydı?

 Depoda olmayan bagimliliklarin cogu gui ile ilgili ve jar kutuphaneleri.
 Scilab'in insa icin verdigi bagimlilik listesi sanki biraz iyimser, sanirim
 derletmek configure'de baya bir sey kapatmak ile mumkun olacak. Mandriva'nin
 kabarik bir insa bagimlilik listesi var [1]. Zaten ben de Scilab'in verdigi
 bu listedeki bagimliliklar mevcut iken derletemedim.

 [1]
 http://svn.mandriva.com/svn/packages/cooker/scilab/current/SPECS/scilab.spec

 --
 Gökhan Özbulak / go