[Gelistirici] spice, celt, sanallastirma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Mar 2011 Cum 17:06:26 EET

2011/3/11 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Tamam öyle hallederiz. Bu arada derlenmesi biraz sürüyor, denemek
> isteyen olursa
>
>  http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/tmp/qemu-0.14.0-24-p11-x86_64.pisi

Ah, bu arada, merakimdan soruyorum, bu kadar patch'e hala gerek var miydi
0.14'te? Ben bunlari 0,13 icin zannediyordum :)

Yalniz qemu'yu yine derlemem gerekecek sanirim, derleme ortaminda spice
yuklu degildir depoda yok sonucta, qemu spice destegi olmadan derleniyor
olabilir? Bagimliligi yok mu spice'a qxl ekran kartini  derlemek icin?

--
Emre